Friday, October 21, 2016

Forex Keltner Channel Trading System

Scalping stelsel 23 (Keltner scalping System) Deur Gebruiker op 21 Junie 2013 - 13:27. Deur AM Dankie vir hierdie groot webwerf, ek baie geleer van hier af. En, ek wou 'n scalping stelsel met julle almal te deel. Ek het gevind dat die onderstaande scalping stelsel op die netto en ek probeer om dit op die 5m GBP / USD paar is dit goed werk. Maar ek wil ook probeer om 'n EA skep vir hierdie strategie, kan jy asseblief vir my help met dit asseblief te vind die besonderhede hieronder: Tydraamwerk 5 min. Munt pare: GBPUSD Indicators Keltner kanaal met 'n lengte 10 keer ATR 1 Download: MyKeltnerChannel. mq4 Stogastiese 15.3.2Use sein lyn net. Kleur belangrikste reël vir niemand 15.3.3Set lyn op 80 en 20 of. Kort Entry Sluit kers bo top Keltner lyn en sein lyn op Stoch bo 80 Toe ek 'n af bar met die sein lyn op Stoch steeds bo 80 Gee Lang Entry Sluit kers hieronder onderkant Keltner lyn en sein lyn op Stoch onder 20 Toe ek moet 'n up bar met die sein lyn op Stoch steeds laer as 20 In Vanuit Move stop te breek, selfs as prys raak middel K lyn (wit) Neem wins as prys raak die top-band lyn, weer dit buigsaam en tot stop jy aan jou as gaan lank dit kan die lae van die inskrywing kers of enige aantal pitte jy verkies wees. Help my asseblief na die uitgang te verbeter en stop verlies strategie Daarbenewens met betrekking tot die Keltner kanaal aanwyser, ek sal dit aan die bogenoemde e-posadres te stuur met 'n paar skerm skote Dankie by advanceTrading Met Keltner kanale Sun, 2009/08/16 - 14: 29 IndicatorForex die Keltner Channel is 'n band-aanwyser wat rekening hou met die wisselvalligheid van die mark. Ontwikkel deur Chester W. Keltner, dit bestaan ​​uit drie bande (soortgelyk aan Bollinger bands): Midde-band: 20-periode Eksponensiële bewegende gemiddelde boonste band: Midde-band 20-periode Gemiddelde Ware Range Laer band: Midde Band - 20-periode Gemiddelde Ware wissel Absoluut GEEN denke is nodig, net koop wanneer Blou en verkoop wanneer Red. Dit is soortgelyk aan Bollinger bands in sy algemene tema as dit wisselvalligheid in verskillende algoritme bereken. Bollinger Bands definieer die standaardafwyking as wisselvalligheid terwyl die Keltner Channel gebruik die Gemiddelde Ware Range om wisselvalligheid te onttrek. Handel metodes Die Keltner Bands kan verhandel in verskeie, baie verskillende metodes. Die eerste een is die eenvoudige-Trend Na tempo metode. Dit is die eenvoudigste van alle nog ly baie whipsaws en swak seine. Breakout Metode Die tempo metode wedervaringe die feit dat op tempo van 'n Keltner orkes (laer of hoër), prys is geneig om voort te gaan in die tempo rigting. Die onderste en boonste bands dien as ondersteuning en weerstand gebied en hul tempo is verwek stop dat 'n tendens te inisieer. Trading reëls: Gaan Kort wanneer die prys sluit onder die onderste band van die Keltner kanaal. Gaan Lang wanneer die prys bo die boonste band van die Keltner kanaal sluit. Bounce Metode Dit is 'n meer gesofistikeerde handel stelsel wat die feit dat onderste en boonste bands dien as weerstand en ondersteuning gebruik om ambagte op die bands hulself. Wanneer dit korrek gebruik word, kan dit 'n baie winsgewende handel metode wees. Hierdie metode impliseer dat ambagte geneem in die rigting van die Midde-orkes (20-periode EMO). As die EMO is trending op sal ons net lank ambagte te neem, en as dit is trending af sal ons net kort ambagte te neem. Ambagte is geaktiveer wanneer die prys raak een van die bands (laer of hoër) en hop van dit. Gebruik kandelaar vorming van die weiering bevestig en betree handel. Om die potensiaal te maksimeer en die verhoging van trefkoers, kan 'n mens die ambagte met 'n ondersteuning of weerstand vlak wat moet in lyn met die prys weiering bevestig. Dit verhoog hoogs winste en metode winsgewendheid. Die gebruik van Keltner Bands as stop die Keltner Bands is ook nuttig om te gebruik as stop verlies in jou handel stelsels. As gevolg van die feit dat die bands rekenskap markonbestendigheid, kan hulle baie nuttig in globaliserende jou handel stelsels - wat hulle werk op baie pare sonder handleiding aanpassing. Globaliserende handel stelsels is noodsaaklik vir professionele handel, en met behulp van wisselvalligheid stop is 'n belangrike kwessie te hanteer. Hierdie benadering is soortgelyk aan die Chandelier Stop Loss dat slegs die ATR gebruik in die definisie stop verlies points. Time raam 1 min. Paar: EUR / USD. Smeer Max 0,0015 Aanwysers: OHLC Bar Chart of Kandelaar Grafiek 89 Tydperk Eenvoudige bewegende gemiddelde Keltner kanale met 'n tydperk 22 bewegende gemiddelde MACD Histogram met 2 instellings (5/34/5 amp 25/170/25) 445 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde Stogastiese Momentum ( 5,3) of Full Stochastics (5,3,3) Trading reëls ontwerp van hierdie stelsel is 'n scalping stelsel, maar ek gebruik dit ook om veel groter winste te vang. Die inskrywing reëls vir beide metodes is identies. Die verskil lê in die uitgang metode. Vir die scalping metode betree ek my teiken uitgang einde onmiddellik na ek my beskermende stop. Vir die groter tendens ambagte gebruik ek 'n kombinasie van die Keltner Kanaal en die 89 tydperk bewegende gemiddelde om te help bly in die ambagte vir langer tydperke. Dit gesê laat gaan oor die toegang en uitgang reëls vir die eerste keer die scalping stelsel. Lang Trades voorwaardes wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hoër of toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner Channel of nou bo of onder dit. Belangrike - As prys is laer as die Keltner Channel wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike positiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die boonste Keltner Channel is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner Channel kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is onder vriespunt 4. Die Stogastiese Momentum nader of onder 821140. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om te gaan onder 821140 egter sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai terug in die rigting van die tendens en kruisies die 5-tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal Lang gaan op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pit buite die laer Keltner Channel 2. 1 pit onder die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk onder die Keltner Channel 1. 12-pitte onder die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. 2. Vir hierdie scalping stelsel moet jou wins doelwitte beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte bo my inskrywing prys. Kort Trades voorwaardes wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hieronder of die toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner Channel of nou bo of onder dit. Belangrike - As prys is bo die Keltner Channel wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike negatiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die laer Keltner Channel is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner Channel kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is bo nul. 4. Die Stogastiese Momentum nader of hoër 40. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om bo 40 gaan egter sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai weer af in die rigting van die tendens en kruisies die 5 tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal verkoop-kort op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pitte buite die boonste Keltner Channel 2. 1 pitte bo die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk bokant die Keltner Channel 3. 12-pitte bo die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. 6. Om hierdie scalping stelsel moet jou wins doelwitte beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte onder my inskrywing price. Keltner Channel Keltner Channel is die aanduiding van tegniese ontleding. wat soortgelyk is aan Bollingers. Die aanwyser is gebaseer op bewegende gemiddeldes in die vorm van mediaan beweeg waarde en 'n koevert, wydte van wat gedefinieer word deur verandering van die prys vir 'n interval. Hierdie metode is gepubliseer in 1960 jaar in die boek ldquoHow om geld te maak in commoditiesrdquo geskryf deur Chester W. Keltner. Later Keltner Channel is bygewerk deur Linda Raschke met verskeie gemiddelde periodes (eksponensiële bewegende waarde) asook met 'n gemiddeld Ware Range uitgevind deur Wilder vir bands. Keltner Kanaal word gebruik as seine van die prys breek, figure van neiging, oorgekoop en oorverkoopte syfers vir 'n bate. Sulke verskille is van kardinale belang, maar ten spyte van die feit al die syfers is geroep Keltner Kanaal waardeur almal verwarrend. Daar is 'n baie opsies om te meet Keltner Channel, maar die mees gebruikte is hieronder: bewegende gemiddelde (10 of 20-dae) van tipiese prys is gelykstaande aan (HighLowClose) / 3 en word gebruik vir die bou van 'n middellyn. In hierdie geval sal 'n gemiddelde tyd reeks word bereken as tydperk vir 'n middellyn (10 of 20-dae) vermenigvuldig in verskeie. Verkry bedrag moet bygevoeg word om 'n middellyn van die definisie van die boonste band van Keltner Channel. Koop uitvoering prys kruisies bo-kanaal lyn of benaderings dit koop - prys kruisies onderkant kanaal lyn of benaderings dit Chester Keltner van mening dat indien die pryse laat kanaal reeks, dit sê oor 'n nuwe sterk beweging. Soms interpretasie van seine word in die teenoorgestelde manier, en daardeur oorgekoop / oorverkoopte status vertoon. As die huidige pryse laat kanaal reeks en is gebaseer hieronder onderkant beweeg waarde, moet ons wag totdat die prys opbrengste in die kanaal. Dit help vermy 'n sein van valse verbreking van ondersteuning vlak. As prys boonste band van kanaal verlaat, die beste opsie is om te wag dit terug na die kanaal. Op hierdie manier 'n handelaar kan groot verliese as gevolg van vals verbreking van weerstandvlak vermy. Die aanwysers bedryf die beste wanneer dit gekombineer met bykomende aanwyser (byvoorbeeld, bewegende gemiddelde), die doel is om onnodige transaksies binne handel reeks te vermy. Jy kan ook belangstel in: 5 Min Keltner System Ek wil my Futures handel stelsel met jou te deel, Ive het soveel hulp van hierdie BB Ek het gedink dit hoog tyd dat ek gedeel 'n ding van mine. I handel EOD op Forex en gepos die resultate onder die handel tydskrif ek dag handel Amerikaanse Futures vir 5 jaar en het gedink id migreer na die groot seuns Hierdie stelsel werk baie goed op Futures hoofsaaklik Russell 2000 Ek gebruik dit persoonlik op 1min tyd raam. Maak asseblief kennis al is dit nie 'n stelsel wat net neem 2 ambagte per dag, dit is 'n scalping stelsel ontwerp om te rek tot die punte. Toe ek handel met ER2 Ek stop vir die dag by 500 per kontrak verhandel. Op Forex dit kan wees 20 30 pitte sy tot youbut die doel is om konsekwent geld maak nie in die voorkant van 'n rekenaar sit die hele dag. Ek is nie seker hoe goed dit self te Forex sal leen, maar ek dink vir 'n begin moet dit gebruik word op 'n 5min tyd raam. Dit kan soveel as 30 seine per dag te gee vir die hele vergadering, die grootste voordeel hiervan is. As jy skofte of vreemde ure werk jy weet jy kan nog steeds maak 'n paar wins as seine sal steeds verwek. Nie nodig om die vrou ontstel en laat die tee gaan koue meer Die stelsel is eenvoudig om handel te dryf, hoewel op er2 ek handel met 'n 1 bosluis versprei met 3 pitte op Forex Ek sal moet aanpas. Im hoop deur die handel dit ek kan enige veranderinge wat nodig is langs die pad maak. Ek sal my sjabloon aan die einde van hierdie en die Keltner indicator sluit in, maar dit gebruik in wese 2 aanwysers en ek gebruik dit op die stelsel is eenvoudig op die oog en gebruik slegs 1 keer raam lengte 10 keer ATR 1 15.3.2Use sein lyn. Kleur belangrikste reël vir niemand 15.3.3Set lyn op 80 en 20 Prys sluit onder die onderste K lyn Stogastiese onder 20 Gaan lank op die volgende up bar solank stogastiese steeds laer as 20 Move stop om al die prys raak middel K lyn breek (wit ) Neem wins as prys raak die top-band lyn, weer dit buigsaam en aan jou aan jou as gaan lank kan dit die lae van die inskrywing kers of enige aantal pitte jy verkies wees. Omgekeerd vir kortbroek. Hier is 'n kiekie van vandag tot tyd van versending op 5min In my Futures verhandelingsplatform dit is ten volle gekodeer en verhandel deur middel van interaktiewe Brokers TWS via Ninja Trader. Dit kan verhandel deur 'n EA maar ek kan nie kode so vir my sy handleiding OTM . Ek dont gedagte verander of aanpassing van die stelsel. Om my as jy dit nie pas of te verander met die markte jy sterf. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) negatief. Nog nooit gevang in 'n storm skuif teen my. Nooit handel binne 15 min. voor of 30 min. na warm nuusberigte en hierdie paar verskuif na 'n stadige genoeg vaart om volle beheer te boots. Met betrekking tot hoër tydraamwerke, sou ek dink daar is baie variasies waarin meer pitte te soek, maar soos jy sê, het hierdie stelsel baie vriendelik vir my en ek het nie probeer om op te los wat nie blyk te wees gebreek . Stel belang in enige ander insette wat u mag hê en waardeer jou besorgdheid, idees en insette. Wat is jou ingang reëls, met behulp van die aanwysers wat jy gelys Dankie geword Desember 2007 Status: Lid 2746 Posts hier die 15min chart..the sigs goed lyk al is een van die redes vir hierdie tipe stelsel is, sodat jy na die rekenaar in kan kom 'n uur venster en gryp 'n paar punte. As jy wil om te sit en kyk uit vir die groter beweeg dan die 15min is die pad om te gaan .. BTW op termynkontrakte Ek bring die stop om gelyk te breek wanneer ons die middel ma lyn getref ook as ek 'n sein wat sluit op of binne 'n paar pitte van die lyn sy beskou as 'n geen sein. Ive het 500 per kontrak op er2 baie 'n tyd en gebly op die hele sessie handel net om close-up 700 per kontrak of tot 200 per kontrak. Ek probeer om te kry die average..if volatilty optel en die 500 is om maklik te tref keer op keer vinnig met 'n goeie beweeg en sein dan het ek verhoog die daaglikse TGT Ek moet sê dat op Futures ek handel in pare kontrak sluit een by 2 (200) en die ander op 3 (300) toe ek weer lees my post dit sê per kontrak. As jy na 'n paar ambagte im sit op 4 byvoorbeeld en ek kry 'n sein Ek sluit sowel by die 1/2 punt wins en loop met 1 vol punt as sy het my 5 Heres die 15min grafiek Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Februarie 2008 540 Pos Jammer mense, sal probeer om te antwoord so goed ek kan. Sal ook kyk na die begin van 'n draad soos ek nog nooit die moontlikheid geopper het. Soos vroeër genoem, ek handel daagliks so sal werk op hierdie draad ding vanmiddag. Entry seine is redelik reguit vorentoe gegaan. 2 SMA moet approching of kruising 5 SMA, Stochastics stygende bo of onder die 20/80 instellings normale hierdie aanwyser en ADX moet ook konvergerende of kruising. Ek gaan met die huidige kers op die 5m tf en het ook die 1m tf grafiek op die skerm om rigting te bevestig. 3 minute voor die 5m grafiek - Die 1m grafiek sal normaalweg die skuif 2 wys. Ek sal ook probeer om te leer oor die plaas met die werklike skerm skote van Diverse bedrywe soos hierdie draad vorder en ek uitvind hoe om dit te doen. Dit is egter baie maklik om op te rig die aanwysers en terug te toets hierdie stelsel op jou convienence. Ek is dit heeltemal realixe dat die aanwysers in gebruik is agter in die natuur, maar ALLE aanwysers is Arent agter hulle. Jy hoef net moet in staat wees om 'n gevoel vir die paar wat jy gekies het en hierdie spesifieke paar skuiwe met ordentlike wisselvalligheid ontwikkel en nog nie te heftig beweeg. Hoop dit help. Laastens, kan jy ook handel die 1m tf met dieselfde aanwysers sal egter die resultate baie meer ambagte met sowat 70 wenners. Dit lyk, ten minste vir my, wat bly ongeveer 90 (5m tf) is goed genoeg vir die oomblik. Ek is baie aanpasbaar al en nie negatiewe idees wat resultate kan verbeter. Al wat nodig is vir die bose om triomf is vir 'n goeie man om niks te doen. Aangesluit Desember 2007 Status: Lid 2746 Posts Tha laaste handel het vir 11 as die bande stywer sodat die seine probeer om wat 'n goeie filter soos ek dit sien vir diegene sweep gesien tydperke .. 'N kort is besig om nou en sal wag vir 'n rooi kers of doji te gaan. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Desember 2007 Status: Lid 2746 Posts aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Januarie 2008 Status: Inertial lid 2298 Posts lyk goed, maar blyk 'n probleem te hê wanneer daar 'n sterk neiging in plaas tydens Londen en Amerikaanse sessie. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf


No comments:

Post a Comment